ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ-ΜΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Από τις 17 ως τις 19 Δεκεμβρίου η ομάδα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του σχολείου μας, ύστερα από πρόσκληση του Κ.Π.Ε. Αργυρουπόλεως, επισκέφτηκε την Αθήνα.Ξεκινήσαμε την εκδρομή μας στις 6: 30 το πρωί ενθουσιασμένοι και χαρούμενοι, με συνοδούς τον κ.Κύρου, τον κ.Μπατσή και την κ.Μαστροθύμιου.

Η πρώτη μέρα ήταν αρκετά δύσκολη και κουραστική γιατί την περάσαμε στο λεωφορείο. Η ομάδα αποτελείται από παιδιά διαφορετικών τμημάτων και γι’αυτό δεν γνωριζόμασταν πολύ καλά. Μετά από τρεις στάσεις για φαγητό και ξεκούραση, φτάσαμε στην Αθήνα στις 7. Το ξενοδοχείο μας, που λεγόταν ΕΜΑΝΤΙΝΑ ,βρισκόταν στη Γλυφάδα και ήταν πολύ όμορφο και καθαρό. Αφού ταχτοποιηθήκαμε στα δωμάτιά μας βγήκαμε για φαγητό και περπάτημα. Η μέρα ήταν πολύ κουραστική κι έτσι όλοι κοιμηθήκαμε νωρίς.

Την επομένη, ξυπνήσαμε στις 7:00 και μετά από ένα πλούσιο πρωινό, ξεκινήσαμε για το περιβαλλοντικό κέντρο της Αργυρούπολης. Εκεί, μας υποδέχτηκε ο υπεύθυνος ο οποίος μας ενημέρωσε για τη ρύπανση και μόλυνση του περιβάλλοντος. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα <Το περιαστικό πράσινο >, που είναι και το θέμα του Κ.Π.Ε. Αργυρουπόλεως και παίξαμε διάφορα παιχνίδια. Κατόπιν ανεβήκαμε στον Υμηττό από όπου είδαμε την Αθήνα σκεπασμένη από ένα γκρίζο νέφος. Το δάσος του Υμηττού είναι πολύ φτωχό για μια τόσο μεγάλη πόλη!

Γύρω στις δύο ολοκληρώσαμε την περιήγησή μας και κατευθυνθήκαμε προς τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις και το στάδιο που φιλοξένησε την EUROVISION.Το απόγευμα , αφού πήραμε το μετρό, κατεβήκαμε στην πλατεία Συντάγματος όπου επικρατούσε χαμός από τον πολύ κόσμο! Είδαμε στολισμένο το τεράστιο χριστουγεννιάτικο δέντρο και χιλιάδες ανθρώπους να κάνουν τα ψώνια τους στην Ερμού και στους γύρω δρόμους. Εκεί συναντήσαμε δημοσιογράφους από τα τηλεοπτικά κανάλια ΑΝΤ1 και STAR οι οποίοι μας πήραν συνεντεύξεις και αγοράσαμε πολλά ζαχαρωτά από την ΖΑΧΑΡΟΥΠΟΛΗ.

Μία ώρα αργότερα πήγαμε να δούμε την αλλαγή φρουράς στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη,  Βουλή των Ελλήνων και το Προεδρικό Μέγαρο. Στη συνέχεια πήγαμε στο Παναθηναϊκό Στάδιο, γνωστό ως Καλλιμάρμαρο και στο γήπεδο Καραϊσκάκη.

Στις 9 γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και μαζευτήκαμε όλοι στο δωμάτιο του Δημήτρη Μπόλα και του Χρήστου Γιαζιτζή όπου γελάσαμε, παίξαμε και είδαμε το < Στο παραπέντε>. Στις 12 η ώρα πήγε <κάθε κατεργάρης στον πάγκο του>.

Την επόμενη μέρα που ήταν και η τελευταία, επισκεφτήκαμε την Ακρόπολη, όπως και πολλοί άλλοι τουρίστες. Θαυμάσαμε τον Παρθενώνα και μας άρεσε ιδιαίτερα όταν η κ. Μαστροθύμιου, ως φιλόλογος, μας ξενάγησε στα μνημεία και στο μουσείο της Ακρόπολης. Το μεσημέρι πήγαμε στο Πλανητάριο όπου παρακολουθήσαμε ένα εκπληκτικό ντοκιμαντέρ με τίτλο < ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ.>. Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία!

Δυστυχώς γύρω στις δύο έπρεπε να ξεκινήσουμε για την επιστροφή μας στη Νάουσα. Πήραμε έναν υπνάκο μέσα στο λεωφορείο και ακολούθησαν δύο στάσεις για φαγητό και…ψώνια. Μετά την τελευταία στάση άρχισε το <πανηγύρι>. Ο οδηγός του λεωφορείου για να μας <ξυπνήσει > έβαλε πολύ δυνατά τη μουσική, μετατρέποντας το λεωφορείο σε … τρελοκομείο! Άλλοι τραγουδούσαν, άλλοι χόρευαν και όλοι γελούσαν δυνατά διασκεδάζοντας με τον Χατζηγιάννη, το Μακρή και το Νίνο. Μέσα σ’αυτόν τον πανζουρλισμό ο κ. Κύρου, ατάραχος, απαθανάτιζε αξέχαστες στιγμές με την κάμερα χαμογελώντας.

Παρόλη την κούραση, αυτή η εκπαιδευτική εκδρομή άρεσε σε όλους όσοι συμμετείχαν τόσο πολύ, ώστε παρακαλούσαμε να μην επιστρέψουμε ποτέ.

Ήταν μια θαυμάσια εμπειρία που την έκαναν ομορφότερη οι διακοπές των Χριστουγέννων που πλησίαζαν.